sobota, 3 stycznia 2015

100. Memories and plans.

Witajcie w setnym poście na moim blogu! 2014 minął zdecydowanie zbyt szybko. Osobiście, nie jestem z niego w pełni zadowolona. Co prawda, był to dla mnie rok nowych, pozytywnych doświadczeń. Nowa praca, pierwszy rok studiów w zupełnie innym mieście, nowi znajomi i przyjaciele, a także miłość. Było również kilka niepowodzeń, z których nie jestem dumna... Chociażby z mojej działalności na tym blogu i w "książkowym świecie".


Zapuściłam się. Bywałam tutaj zbyt rzadko i czytałam za mało... Bo czym jest 36 książek w ciągu 365 dni? W dodatku bardzo ciężko było mi wybrać te naprawdę wybitne, bo większość była po prostu dobra lub bardzo dobra. Jednak uchowały się cztery perełki:


Gwiazd naszych wina oraz Złodziejka książek to lektury, z których jestem naprawdę dumna! Zachowały się w moim sercu i dały dużo do myślenia. Zakończyłam też serię o Harrym Potterze i niejednokrotnie na pewno do niej powrócę. Natomiast Wybrani to cykl, który wprost pokochałam, choć z początku nie chciałam w ogóle się za niego zabierać. 

Jakie plany na 2015? Przede wszystkim być tutaj, być w social media. Dlatego też założyłam fanpage, dopiero raczkujący, ale mimo to, serdecznie Was na niego zapraszam! Znajdziecie mnie również na Instagramie. Prócz tego, DUŻO CZYTAĆ! Mój The Book Jar w całości się zapełnił (ale o tym już niedługo w osobnym poście), a i na półce zalegają pozycje, za które pragnę się zabrać.

Trzymajcie więc za mnie kciuki! A ja życzę Wam przede wszystkim szczęścia i wielu sukcesów, no i książek, książek, książek! :)

7 komentarzy:

  1. Trzymam za Ciebie kciuki! Niekiedy jest tak, że blogowanie schodzi na drugi lub trzeci plan. U mnie tak było w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie w tym roku zdarzyło się to aż dwukrotnie, dlatego tak bardzo nad tym ubolewam. Pozostają mi tylko starania i nadzieje, by już więcej taki okres mi się nie trafił :)

      Usuń
  2. Ja również przeczytałam mało w tym roku, jednak 2015 będzie dla nas lepszy, zobaczysz!
    GNW, Wybrani- czytałam i obie są na mojej liście najlepszych książek. Złodziejka... - czeka na mojej półce razem z Harrym. :)
    Zaczytanego 2015!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zabierz się za "Złodziejkę książek". Nie zapomnisz tej historii!

      Usuń
  3. I tak przeczytałaś więcej niż ja, także gratuluję nawet tych 36 :) Powodzenia w 2015 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drugiej strony ważne, że chociaż coś czytamy, także każdy wynik jest dobry, byleby jakiś był :) Również powodzenia w 2015, oby przyniósł więcej sukcesów!

      Usuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!