sobota, 24 stycznia 2015

102. Stosik styczniowy

Ostatnio udało mi się uzbierać kilka nowości, sami zobaczcie!


Od góry:
1. Mats Strandberg, Sara B. Elfgren - Klucz (w końcu mam ostatnią część trylogii, już nie mogę się doczekać!)
2. Robert Kirkman, Jay Bonansinga - The Walking Dead. Upadek Gubernatora. Część II - prezent gwiazdkowy
3. John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle - W śnieżną noc (coś czytam i czytam, i skończyć nie mogę...)
4. Richard Paul Evans - Dotknąć nieba 
5. Magdalena Żelazowska - Zachłanni - od wydawnictwa Harlequin


6. Rafał Kosik - Felic, Net i Nika oraz Klątwa Domu McKillianów - e-book od portalu Sztukater.pl, który aktualnie czytam 

Jednocześnie chciałam się Wam pochwalić moim nowym zakupem - czytnikiem Onyx Boox,  z którym wprost nie mogę się rozstać. Jeszcze nigdy czytanie e-booków nie było tak przyjemne :)

7 komentarzy:

  1. Zacny, moje 4 się nie umywają do tak dużego stosu :)
    Pozdrawiam :) http://odkrywajacksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polecam Ci "Dotknąć nieba"!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko skończy mi się sesja, zabiorę się za nią koniecznie :)

      Usuń
  3. Znam tylko Evansa. Lekka, przyjemna książka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sięgnąć po klucz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. " W śnieżną noc" pewnie kupię, chociaż przeczytam znając życie w grudniu.;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!