poniedziałek, 30 marca 2015

105.Stosik wiosenny

Przedstawiam kilka nowości w mojej biblioteczce:


1. John Green - Looking for Alaska - pożyczona, tylko coś się za nią nie mogę zabrać...
2. Melvin Burgess - Ćpun - wypożyczona z biblioteki
3. Anthony Burgess - Mechaniczna pomarańcza - wypożyczona z biblioteki
4. Veronica Roth - Cztery - wypożyczona z biblioteki
5. Gena Showalter - Alicja i lustro zombi - wypożyczona z biblioteki
6. John Green, David Levithan - Will Grayson, Will Grayson - zakup własny
7. Cecelia Ahern - Love, Rosie - zakup własny
8. Artur Maciorowski - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - zakup własny; bo studiowanie Mediaworkingu zobowiązuje ;)
9. Rebecca Donovan - Oddychając z trudem - zakup własny
10. Rebecca Donovan - Powód by oddychać - zakup własny

Co polecacie? :)

9 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytałabym Ćpuna. I może też Mechaniczną pomarańczę. Książkę w języku angielskim planuje przeczytać od dawna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama się od dłuższego czasu przymierzam do "Mechanicznej pomarańczy". Czekam na Twoją recenzję, bo różne - i to skrajne - opinie o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mechaniczną pomarańczę czytałam daaawno temu. Ćpuna też, nawet miałam swój egzemplarz, ale pożyczyłam i przepadł :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No to udanej lektury życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Oddychając z trudem" czeka również na mojej półce i muszę wreszcie się zabrać za jej czytanie :) "Love, Rosi" również czeka, ale muszę się pośpieszyć, bo książka jest z biblioteki, więc zazdroszczę, że posiadasz ją na własność :) Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Love, Rosie", "Cztery"- bardzo bardzo polecam! Szukając Alaski to moja ulubiona książka Greena i nawet nie wiesz, jak zazdroszczę Ci oryginału!!! Zazdroszczę Ci również najnowszego dzieła Johna oraz serii Oddechy :) Udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Szukając Alaski", "Powód by oddychać" i "Love, Rosie" za mną, a "Oddychając z trudem" jest już na mojej półce.
    Życzę miłej lektury i gorąco pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Alicję chcę przeczytać... u mnie w bibliotece nie ma :/
    http://booklover-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!