czwartek, 24 kwietnia 2014

068. Powrót.

Witajcie pod dość długiej i niezapowiedzianej przerwie!
Przygotowania do matury mnie poniosły całkowicie, sama nie wiem za co się chwytać najpierw - słówka z angielskiego czy repetytorium z języka polskiego. A jakby tego było mało, czerwiec i lipiec to miesiące egzaminów na studia artystyczne, na które pragnę się dostać. Doszły sprawy rodzinne, a także kupno nowego auta i wprawianie się w prowadzenie auta z benzyną (dla osoby, która ma prawo jazdy od listopada i dotychczas jeździła jedynie dieslem to nie lada sztuka!)... Tak więc w całym moim rozgardiaszu nie mogłam znaleźć czasu na prowadzenie bloga. 
Mam nadzieję, że niektórych z Was ucieszę nowiną, że powracam! Z nowymi siłami, książkami i zapałem do czytania i pisania. Tak, kac książkowy niedawno mi minął i zaczynam nadrabiać spore zaległości. Także blogowe. 
Jutro zakończenie roku, a od soboty biorę się w garść i piszę kolejną recenzję, którą od razu opublikuję. Będzie też stosik i kilka słów ode mnie, ale na to nie teraz pora. 
Także jeszcze raz: witajcie z powrotem i oczekujcie mnie w sobotę! Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!