środa, 11 czerwca 2014

078. Stosik 05/2014


Od lewej:
1. Kady Cross - Dziewczyna w stalowym gorsecie - wypożyczona z biblioteki
2. Kady Cross - Dziewczyna w mechanicznym kołnierzu - wypożyczona z biblioteki
3. C.J. Deugherty - Dziedzictwo - wypożyczona z biblioteki
4. J.K. Rowling - Harry Potter i Insygnia Śmierci - wypożyczona z biblioteki
5. Consilia Maria Lakotta - Madeleine - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa M
6. Marilynne Robinson - Dom nad jeziorem smutku - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa M
7. Teresa Ewa Opoka - Żona psychopaty - wypożyczona z biblioteki
8. Allie Larkin - Zostań - wypożyczona z biblioteki

Jak widzicie powyżej, mam do przeczytania niemal wszystko - od fantastyki, przez ya i kryminał, aż po obyczajówki. 
Poza tym to chyba pierwszy stosik, z którego jestem tak bardzo zadowolona! Chociażby z tego powodu, że nawiązałam swoją pierwszą w życiu współpracę recenzencką. Jestem niezmiernie szczęśliwa i już nie mogę się doczekać, aż przeczytam te książki i opiszę swoje wrażenie po ich lekturze.

A Wam przypadło coś do gustu? Którąś z nich szczególnie polecacie lub czytaliście?

Poza tym zapraszam Was serdecznie na mój Instagram! Możecie zobaczyć, co się u mnie na co dzień dzieje lub też dowiedzieć się, co aktualnie czytam :)

20 komentarzy:

  1. Podkradłabym "Żonę psychopaty", już od jakiegoś czasu czaję się na tę książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również "Żona psychopaty" mnie zaintrygowała. szczególnie!

      Usuń
    2. "Żonę psychopaty" odkładałam na później, ale chyba jednak przeczytam ją nieco wcześniej, niż myślałam. Musi być ciekawa, skoro tak intryguje wielu :)

      Usuń
  2. ''Dziedzictwo'' czytałam i tak sobie mi się ten tom podobał. Podkradłabym Ci dwie książki Kady Cross, jestem ich bardzo ciekawa :)
    Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa książek Kady Cross. Choć czytałam opinie, że nie jest to nic nowego, dużo nudy i słabej akcji. Na wszelki wypadek jednak wypożyczyłam od razu drugi tom, gdyby pierwszy przypadł mi do gustu.

      Usuń
  3. Podkradłabym "Dziedzictwo".

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żona psychopaty może być ciekawą pozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo "Zostań" Allie Larkin! - Świetna lektura, powinnaś być zadowolona! A ja muszę w końcu zabrać się za ostatnią część Harry'ego Pottera -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sam opis mnie zachwycił, mam nadzieję, że będzie tak dobra, jak mówisz :) A za "Insygnia Śmierci" koniecznie się zabierz, chociaż szkoda, że to już koniec przygody z Harrym Potterem.

      Usuń
  7. Bardzo fajny stosik, chętnie przygarnęłabym niektóre książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Insygnia Śmierci" są niesamowite! "Dziedzictwo" podobało mi się trochę mniej niż "Wybrani", mimo to chciałabym przeczytać trzeci tom :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że "Dziedzictwo", choć podobno słabsze od pierwszej części, nakłoni mnie przynajmniej do czytania kolejnych tomów :)

      Usuń
  9. "Żona psychopaty" mnie zaintrygowała, więc czekam na wrażenia po lekturze. I oczywiście gorąco polecam "Insygnia Śmierci", bo są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem świeżo po lekturze "Insygniów Śmierci". Są faktycznie genialne, nie spodziewałam się aż tak dobrej ostatniej części! Za "Żonę psychopaty" niedługo się zabiorę, z pewnością pojawi się recenzja :)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy stosik! Posiadam z niego tylko książkę od Kady Cross pt."Dziewczyna w stalowym gorsecie", jednak, jak na razie czeka w kolejce, aż w końcu ją przeczytam... Życzę przyjemnej lektury i czekam na Twoje wrażenia po ich przeczytaniu! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również książki Kady Cross zostawiłam sobie na później. Najpierw chcę przeczytać resztę książek z tego i jeszcze z poprzedniego stosiku. "Dziewczyna w stalowym gorsecie" musi jeszcze trochę poczekać :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  11. Madeleine także przede mną, więc jestem ciekawa wrażeń. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko skończę "Dziedzictwo" mam zamiar ją przeczytać :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!