niedziela, 1 czerwca 2014

075. Podsumowanie maja

źródło

Maj się kończy, a ja jestem w tym momencie najbardziej szczęśliwą osobą na Ziemi! W końcu mam czas i, co więcej, chęci na czytanie. Nadeszły upragnione wakacje i czuję wolność. Teraz mogę do późnych godzin nocnych przesiadywać z książką, nie martwiąc się o wczesną pobudkę następnego dnia. A moje wyniki czytelnicze w porównaniu z poprzednimi miesiącami są naprawdę wspaniałe!

W maju przeczytałam 7 książek, co dało mi 2231 stron, czyli ok. 72 strony dziennie. Opublikowałam 3 recenzje i aż 2stosiki, a w dodatku stworzyłam swój The Book Jar! Jestem w trakcie pisania zaległych trzech recenzji, także spodziewajcie się sporej działalności w czerwcu na moim blogu.

Chyba najbardziej zadowolona jestem z Wybranych. To książka, do której nigdy jakoś szczególnie mnie nie ciągnęło, ale okazała się lekturą wyjątkową w każdym calu. Tknęłam się nawet czegoś innego, jak  chociażby science fiction (Solaris), czy kryminał (I nie było już nikogo). Rozczarowałam się za to polskim e-bookiem W blasku ognia. Maj natomiast zakończyłam przeczytaniem lekkiego i niewymagającego Anioła.

A jakie są Wasze wyniki i plany na czerwiec?

4 komentarze:

  1. Wielkie oklaski za 7 książek! To naprawdę sporo. Jak najwięcej odpoczynku, dobrych filmów i powieści:)

    Hmm, ja na czerwiec na pewno planuję Paragraf 22 Hellera i Possession Byatt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o "Paragrafie 22", może kiedyś również przeczytam :)

      Usuń
  2. udanych wakacji w takim razie i samych pasjonujących lektury. niech wypoczynek będzie na maksa przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku! I życzę super wakacji z dużą ilością książek. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!