piątek, 27 czerwca 2014

082. Stosik 06/2014

Naprawdę nie wierzę, że w końcu mam prawdziwe wakacje. Matura zdana wręcz śpiewająco, sprawy ze studiami również już są załatwione, także w końcu mogę szczerze powiedzieć, że wakacje nadeszły! Planów mam sporo, także tych książkowych. Dlatego oczywiście mój wypad do biblioteki musiał skończyć się zabraniem do domu kolejnych książek:


Od góry:
1. Stephen Chbosky - Charlie - prezent urodzinowy od przyjaciół
2. Yvonne Woon - Życie na wieczność - wypożyczone z biblioteki
3. Carrie Jones - Pragnienie - wypożyczone z biblioteki
4. Patricia Schroder - Morza szept - wypożyczone z biblioteki

Co prawda dopiero w domu dowiedziałam się, że Życie na wieczność to druga część serii, ale już załatwiłam sobie pierwszą. Jestem natomiast bardzo ciekawa Pragnienia. Jeśli chodzi o prezent, to niezmiernie się ucieszyłam, widząc, że przyjaciele kupili mi Charliego, bo już od dawna polowałam na ten tytuł.

A co Wy polecacie? I oczywiście, jakie macie plany na wakacje? :)

6 komentarzy:

  1. Polecam Pięknych i Martwych oraz Życie na Wieczność:) mi bardzo przypadły do gustu, niedawno czytałam, wściekła tylko jestem, że nie będzie 3 tomu:( wydawnictwo dało ciała;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi też się spodobają, bo słyszałam niezbyt pochlebne opinie. Ale w końcu latem czytelnik nie wymaga zbyt wiele :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak sprawdzi się Charlie- oczywiście przez nieuwagę zaczęłam jego znajomość od filmu. Chętnie zapoznam się z recenzją:)
    Owonych, pełnych wrażeń wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również najpierw obejrzałam film. Na szczęście było to już bardzo dawno temu, także mało co z niego pamiętam, więc w końcu mogę zabrać się za książkę :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!