poniedziałek, 30 czerwca 2014

083. Podsumowanie czerwca


Czerwiec za nami. Miesiąc ten, mimo kilku przykrych spraw, wspominam bardzo miło. Brak szkoły, wyniki matur oraz dostanie się na studia na obcobrzmiący kierunek - Mediaworking. Co za tym idzie, mam mnóstwo czasu dla rodziny, przyjaciół i przede wszystkim na czytanie.

Przeczytałam aż 10 książek (możecie je zobaczyć o tutaj). Dało mi to 4158 stron, czyli ok. 139 dziennie. Aż sama byłam zaskoczona, że tak wiele udało mi się pochłonąć! Na blogu opublikowałam 5 recenzji, a każda z nich wzięła udział w poszczególnych wyzwaniach. Prócz tego pojawiły się dwa stosiki. No i chyba najważniejsze oraz najprzyjemniejsze, co mnie w mijającym miesiącu spotkało, to nawiązanie współpracy z Wydawnictwem M.


W lipcu prawdopodobnie będę tu bywać troszkę rzadziej (ale w sierpniu wszystko nadrobię!). Mianowicie, od 6.07. do 11.07 będę przebywać w górach, gdzie z Internetem może być różnie. Natomiast od 20.07. do 27.07. wyjeżdżam z przyjaciółmi nad jezioro. W międzyczasie będę jednak tutaj na bieżąco.

Mam w planach opublikować kilka zbiorczych recenzji, ponieważ chcę skończyć swoją przygodę z trylogiami Veronici Roth i Marie Lu. Ponadto mam nadzieję, że w końcu uda mi się przeczytać w górach Wampira Lestata, którego mam już na półce od ponad dwóch lat i rozpocząć Trylogię Millenium. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy w kolejnym podsumowaniu. UDANYCH WAKACJI!

12 komentarzy:

  1. Świetny wynik! Udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku! Również życzę udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego odpoczynku, oby pogoda w końcu się poprawiła :)
    Świetny wynik czytelniczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wygląda, że robi się coraz cieplej. Choć nie lubię upałów, to cieszę się, że w końcu za oknem będzie trochę słońca :)

      Usuń
  4. Ja również życzę Ci udanych wakacji ;) Przede wszystkim relaksu z dobrymi lekturami. Ja muszę jeszcze trochę popracować, by mieć wakacje, ale z pewnością jest bliżej do nich niż dalej. :) Owocnego lipca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mi plany wywróciły się o 180 stopni i zamiast wymarzonych wakacji mam pracę. Ale w końcu będę mogła odkładać na laptopa, także są tego jakieś plusy :)

      Usuń
  5. Gratuluję imponującego wyniku, oby tak dobrze było i w kolejnym miesiącu:) Tobie również udanych wakacji. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię by było tak dobrze, jak w czerwcu, ale mam nadzieję, że zdołam przeczytać przynajmniej 6 książek, które sobie zaplanowałam. Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Udanych wakacji :)

    Zapraszam do mnie http://xfitandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wyniku .;)
    Już dostałaś się na studia ,? bo ja muszę czekać z informacją do 10 ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie oficjalnie czekam na zgodę, ale powiedzieli mi, że już jestem na tym kierunku i że mam po prostu czekać na przesłanie mi wszystkich umów. A więc można powiedzieć, że dostałam się na swoją wymarzoną uczelnię :D A na jaki kierunek się Ty zapisałaś?

      Usuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!