sobota, 27 kwietnia 2013

001.

Witam.
Mam ogromną nadzieję, że spodoba się Wam mój nowy blog. Założyłam go głównie dla pisania recenzji i podzielenia się moim skromnym zdaniem na temat książek z Wami. Głównie będzie tutaj mowa o fantastyce, bo ten gatunek interesuje mnie najbardziej. Myślę, że każdy ma dość rzeczywistości na co dzień...
Jeśli będziecie mieć jakieś zastrzeżenia lub chcielibyście po prostu wyrazić swoje zdanie - zapraszam do komentowania.
Jest to mój pierwszy tego typu blog, ale, o dziwo, nie oczekuję od Was wyrozumiałości.
Co do wyglądu bloga - wkrótce się on zmieni. Wiem, że na razie szablon i nagłówek nie wyglądają korzystnie.

A więc do zobaczenia w następnych postach, tym razem już recenzjach.

6 komentarzy:

  1. Witam w blogosferze. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga i czekam na pierwsze recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Pomyślnych wiatrów!:)
    Hm, a czego słuchasz z owego "rocka lub metalu"?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, przede wszystkim życzę ci bardzo dużo wytrwałości. :) Czekam na recenzje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie! :)
    Z niecierpliwością czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to się trochę muzycznie rozmijamy, bo ja głównie słucham szwedzkich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szwedzkich jeszcze nie słuchałam, ale zawsze można spróbować, jeśli warto :) Zwłaszcza, że interesuje mnie wszystko co ma związek ze Skandynawią.

      Usuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!