środa, 6 stycznia 2016

140. Stosik zimowy

Witajcie! Dzisiaj przybywam do Was z zaplanowanym stosem książek, nowych nabytków. Większość z nich to świąteczne prezenty, które otrzymałam od swojego chłopaka i rodziców. Ale część z nich zakupiłam sobie sama jako taki mini prezent i nagrodę za naukę :) 


Prezenty pod choinką już czekają! <3 


W tym roku postanowiłam, że będzie więcej Skandynawii, bardziej zimowo i fińsko. Od rodziców dostałam więc przewodnik po Skandynawii (o którym niedługo coś więcej z pewnością napiszę!), a sama kupiłam sobie tego samego wydawnictwa już typowo o samej Finlandii. Od chłopaka dostałam natomiast Skandynawię. Światło północy, na którą czaiłam się już od chwili, gdy usłyszałam, że zostanie wydana i Skandynawski raj.


Podaruj mi miłość, Plagę samobójców i Metro 2035 (które kompletnie nie pasuje mi teraz do dwóch poprzednich części....) wybrałam sobie sama na Gwiazdkę. Harry'ego Pottera. Książkę do kolorowania upatrzyłam już sobie dawno i tak się nie mogłam doczekać, że chłopak wręczył mi ją już na początku grudnia. Myślę, że o kolorowankach dla dorosłych też coś więcej tutaj napiszę. Natomiast Graficzną podróż zamówiłam sobie sama, już przeczytałam i... TO JEST KSIĄŻKA ROKU, spokojnie mogę Wam to powiedzieć. 

Moje Boże Narodzenie zdominowały książki, ale rodzinka już się przyzwyczaiła, że nigdy nie chcę innych prezentów. Jestem z nowych nabytków bardzo zadowolona. Na razie studiuję wszystko o Północy i w najbliższym czasie się to nie zmieni, ale (dopóki jest u mnie śnieżnie i tak prawdziwie zimowo) chcę przeczytać jeszcze Podaruj mi miłość.

A co Wy znaleźliście pod choinką? Cieszycie się ze swoich prezentów? Ile książek się tam znalazło i jakie? Chwalcie się! :)

5 komentarzy:

  1. Ja dopiero książki będę zamawiać, więc pod choinką nie było ani jednej - wolałam się nie zdawać na trafność prezentów i sama je sobie wybrać. Aczkolwiek zazdroszczę tak świetnych książkowych łowów, w szczególności biografii Eda <3
    Zapraszam do mnie na recenzję "Dziedzictwa" Daugherty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znalazłam 9 pozycji które sama Sb wybrałam. Wszystkie tytuły na moim blogu zapraszam i pozdrawiam wi-kusia.blog.pl dostałaś super książki zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile cudów! Jest czego zazdrość. :) Ja skronie, tylko dwie książki pod choinką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeje jaka boska choinka, taka pękata :D Ten Harry Potter - kolorowanka to coś dla mnie, muszę go zdobyć. Ja też całkiem fajnie, bo trochę dobrych książek (Tokarczuk, Stasiuk, nowe wydanie baśni braci Grimm), lampion drewniany na metr wysoki i suszarka jonizująca Panasonic. Zatem i dla ciała i dla ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudowności! Naprawdę musiałaś być bardzo grzeczna! :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!