poniedziałek, 1 czerwca 2015

110. Majowy Wrap Up & TBR na czerwiec

W maju co prawda nie udało mi się przeczytać wszystkiego, co zaplanowałam, ale i tak jestem z siebie bardzo dumna. Zaczęłam od swojej pierwszej anglojęzycznej książki. Looking for Alaska mam więc za sobą w oryginale, z czego się bardzo cieszę (recenzja natomiast pojawi się dopiero, gdy uda mi się przeczytać ją po polsku). Zaczytywałam się również w Hopeless, no i w końcu skończyłam W śnieżną noc. Spodziewajcie się więc moich opinii na ich temat na blogu.

Na czerwiec mam ambitne plany, więc mam nadzieję, że choć część z nich uda mi się zrealizować:


Fangirl i Klucz już zaczęłam czytać i wiem, że to są pozycję, które na pewno skończę czytać w czerwcu. Oddychając z trudem wybrałam dlatego, że zamierzam kupić trzeci tom Oddechów, więc chciałabym móc od razu się za niego zabrać. Od grudnia chcę skończyć moją przygodę z The Walking Dead, podobnie zresztą jak z Darami Anioła, także i tych książek nie mogło zabraknąć w moich czytelniczych planach.

Jak prezentują się Wasze stosiki? I czy udało Wam się przeczytać wszystko, co zamierzaliście?

5 komentarzy:

  1. Gratuluję przeczytania książki po angielsku, ja od dawna się za to próbuję zabrać, ale nie mam ani czasu ani odpowiedniej książki :D

    Dary Anioła mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby plany udało się zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Klucz" mi się nie podobał, tak jak mógł, natomiast MNO jest przecudowne! Jestem ciekawa 2 tomu z serii "Oddechy", cała seria stoi już na półce i czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książki, wszystkie chciałabym przeczytać, największą ochotę mam na Miasto Niebiańskiego Ognia, ale przede mną jeszcze dwie ostatnie części.

    http://diamentowe-slowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za realizację planów :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!