wtorek, 14 lipca 2015

112. Liebster Blog Award

Zostałam ostatnio znów nominowana do Liebster Blog Award przez Elas z bloga Nastoletnia Biblioteczka, za co bardzo dziękuję! <3

Zatem nie przedłużajmy:








1. Jaką książkę poleciłabyś każdemu bez względu na wiek?
Myślę, że byłaby to cała seria, a nie książka. Mianowicie chodzi mi tutaj o Harrego Pottera. Ta lektura bawi i uczy jednocześnie, no i nigdy się nie nudzi. A czytać ją może dosłownie każdy, dziecko czy dorosły, kobieta czy mężczyzna, chłopak czy dziewczyna. W dodatku to pozycja obowiązkowa dla każdego książkoholika!

2. Twoje ulubione napoje i lody na lato.
Z napoi wybieram mrożoną kawę, z którą zaczynam każdy mój dzień. Z lodów z kolei uwielbiam te mocno czekoladowe, najlepiej z kawałkami czekolady i wszelkiego rodzaju sorbety. Ostatnio pokochałam też miętowe od Grycana i wszelakie smaki lodów z Kolorowej w Poznaniu (polecam!).

3. Co aktualnie czytasz?
Zaczynając pisać ten post, kończyłam czytać Cztery Veronici Roth, a właśnie zabieram się za Maybe Someday Colleen Hoover, która nadal pachnie świeżym drukiem i nowością <3

4. Jakie masz plany na wakacje?
Właśnie rozpoczęłam dwutygodniowy urlop, także planów sporo! Czytać, czytać i jeszcze raz czytać. A tak poza tym to w weekend wybieram się na 3. PKO Półmaraton Wielka Pętla Izerska w Szklarskiej Porębie, w następnym tygodniu jadę z chłopakiem do Karpacza i planuję wypad z przyjaciółmi nad jezioro. Aktualnie uczę się też jeździć na rolkach, kupiłam nowy rower i odświeżam buty do biegania!

5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Podróż po Skandynawii, zamieszkanie w Helsinkach, choć z tym drugim będzie jeszcze trzeba trochę poczekać, gdyż najpierw chcę skończyć studia w Polsce.

6. Ulubiony wykonawca muzyczny?
HIM bezsprzecznie od lat, ale ostatnio mam też fazę na Eda Sheerana i mogę go słuchać całymi dniami i nocami.

7. Jaki jest Twój ulubiony film?
To jak zapytać matkę o swoje ukochane dziecko! Mam kilka: Love, Rosie, Dorian Gray, Szybcy i wściekli 7, Bang Bang You're Dead.

8. Twój niezbędnik na lato.
Dobra książka, rower i odrobina ochłody w upały. Zimne piwo, lody i mrożona kawa.

9. Ulubiona pora roku.
Kocham zimę, naprawdę, ale mam już dość polskiej zimny, bo kocham taką prawdziwą:  z mrozem, od którego szczypią policzki i śniegiem po kolana. Lato też jest ok, bo mam urlop i mogę wyjechać na wakacje, choć nienawidzę upałów. 

10. Znienawidzona lektura szkolna?
Bardzo męczyłam się ze wszystkimi lekturami z XX wieku, ale chyba taką najbardziej najbardziej znienawidzoną był Anaruk, chłopiec z Grenlandii, za którego znajomość dostałam w drugiej klasie szkoły podstawowej jedynkę, gdyż oddałam pustą kartkę, chcąc pokazać moją niechęć do tej książki.

11. Ulubiona trylogia.
To również trudne pytanie. Uwielbiam Drżenie, Dziedzictwo mroku, [delirium] i Powód, by oddychać, choć przeczytałam dopiero pierwszy tom.

Naprawdę bawiłam się świetnie, odpowiadając na pytania, dlatego za możliwość wzięcia udziału w Liebster Blog Award jeszcze raz DZIĘKUJĘ! <3
Tym razem nie nominuję nikogo, więc jeśli chcecie wziąć udział w zabawie, po prostu to zróbcie i koniecznie dajcie mi znać w komentarzu!

Moje pytania:
1. Za co najbardziej uwielbiasz książki?
2. Czy ograniczasz się do czytania książek jednego gatunku, czy starasz się poszerzać horyzonty?
3. W świecie z jakiej powieści chciałabyś się znaleźć?
4. Jak wygląda Twoja biblioteczka?
5. Częściej kupujesz książki, czy może wypożyczasz je z biblioteki?
6. Jakie jest Twoje zdanie na temat e-booków i audiobooków?
7. Jaka książka zmieniła Twoje życie?
8. Gdybyś miała możliwość przeprowadzenia wywiadu z jakimś pisarzem, kto by to był?

2 komentarze:

  1. Też nienawidziłam tego skurczybyka z Grenlandii... Jaki sadysta wymyślił TO, jako lekturę szkolną... I podobnie jak Ty mam słabość do Skandynawii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh mialam ostatnio tag, w którym wyraziłam swoją wieloletnią nienawisc do Anaruka. Ja za to chcialabym zamieszkać w Norwegii, kocham zime, śnieg i tamtejszą kulturę. Nie ma co, wyróżnialabym sie tam tez wyglądem :)
    Pozdrawiam
    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!