czwartek, 1 sierpnia 2013

015. Stosik sierpniowy

Witajcie! Przełom wakacji za nami, wypada więc zrobić czytelnicze podsumowanie.

W lipcu przeczytałam sześć książek, z czego dwie z nich są komiksami. Stałam się fanką The Walking Dead. Obejrzałam wszystkie trzy sezony serialu, po czym zabrałam się za czytanie komiksów. Żałuję, że czytam je dopiero teraz, a nie przed zabraniem się za oglądanie, no ale czasu nie cofnę. Przeczytałam dwa pierwsze tomy, a na sierpień planuję kolejne. Jeśli jesteśmy już przy temacie Żywych trupów, niedługo spodziewajcie się recezji Narodzin Gubernatora, którą właśnie kończę czytać. Książka ów nie pojawiła się w stosiku lipcowym z tego względu, że kupiłam ją po przedstawieniu Wam go.

Wspominałam Wam o Lucasie, jak również o tym, że już kocham tę książkę, choć nawet jej nie skończyłam. Po jej zamknięciu moje zdanie się nie zmieniło - jest fantastyczna! Przede wszystkim oryginalna, bo nie jest typową love story. Choć akcja momentami bardzo się ciągła, nie powodowało to u mnie znudzenia, za co duży plus dla tej pozycji!

Zrecenzowałam Wam autobiografię Ozzy'ego, Krainę Zimnolubów oraz Addamsów. Żałuję, że znów poległam i pojawiły się tylko trzy recenzje, ale nie myślałam, że te wakacje będę miała aż tak zajęte. Spodziewałam się nauki do matury i do egzaminu na prawo jazdy, ale wypadł mi jeszcze tydzień nad jeziorem ze znajomymi, zaraz znów wyjeżdżam, tym razem w góry, dodatkowo pracuję... Na sierpień za to już planuję dwie recenzję, a niedługo zabieram się za Metro 2033, więc będzie ona trzecią recenzją. Być może pojawi się ich więcej, przynajmniej się postaram.



A teraz czas na stosik sierpniowy.

1. Lauren Oliver - Requiem - prezent imieninowy; nareszcie na mojej półce gości cała trylogia Delirium
2. Robert Kirkman, Jay Bonansinga - Żywe trupy: Narodziny Gubernatora - prezent imieniowy, o którym już wspominałam
3. Brent Weeks - Cień doskonały - zakupiona od użytkowniczki na Lubimy Czytać; niedługo pojawi się recenzja, bo akurat dziś ją przeczytałam
4. Praca zbiorowa - Zombiefilia - darmowy e-book; ściągnęłam go ze względu na moje obecne zainteresowania tematyką żywych trupów

Jest on dość mały, ponieważ bibliotekę w moim mieście otworzyli dopiero dzisiaj, a książek nie kupowałam zbyt wiele, z uwagi na to, że moja lista książek i bez nich jest ogromna.
(Przepraszam za brak zdjęcia stosiku, ale mój aparat obecnie leżakuje z moją siostrą nad morzem.)

A jakie są Wasze plany na sierpień? Jak chcecie wykorzystać ostatni miesiąc wakacji?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!