czwartek, 20 lutego 2014

063. Z dużym problemem do Was...

Witajcie! "Przychodzę" tutaj do Was z ogromną prośbą pomocy. Już jakoś od połowy ferii zimowych zaczęło mnie to nękać. Z początku to ignorowałam, ale w końcu, gdy po powrocie do szkoły, nadal mnie to prześladuje, zwracam się do Was. Tym czymś jest oczywiście zmora każdego książkoholika - kac książkowy.

Jak już mówiłam - zmagam się z tym od jakiś dwóch tygodni. Codziennie zabieram się za lekturę, ale książkę odkładam po przeczytaniu niespełna dziesięciu stron. Myślę sobie wtedy, że poczytam sobie przed snem, ale zwykle na zamiarach się kończy... Od tygodnia "czytam" książkę, którą normalnie przeczytałabym w ciągu jednego, może dwóch dni. To nie jest tak, że mam dość czytania. Ja naprawdę chcę czytać, tylko po prostu nie mogę. Nigdy z czymś takim nie miałam do czynienia lub tego zwyczajnie nie zauważałam. Jest to mój pierwszy raz od czasu pisania recenzji. To dla mnie tym bardziej trudne, że kac książkowy przekłada się na zmniejszoną aktywność tego bloga.

Czy Wy też się spotkaliście z czymś takim? A może znacie jakieś sprawdzone metody zwalczenia kaca? Jeśli tak, proszę, pomóżcie mi, bo to dla mnie prawdziwa męka! Doradźcie mi, jak mam się z tym problemem uporać. 


4 komentarze:

  1. Eee tam, poczekaj spokojnie i przejdzie:) Każdy potrzebuje czasem przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. łeee, mam to przynajmniej co dwa miesiące :)) Minie. Daj sobie kilka dni/tygodni spokoju. Może poszukaj później lżejszych lektur - daj głowie odpocząć od trudniejszych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie najlepiej przeczekać. Gdy ja miałam coś podobnego, wściekałam się nie na żarty, bo zaczynałam różne książki, nie kończyłam i po dziesięciu, może piętnastu stronach odkładałam. I wcale nie były to ciężkie tytuły - po prostu nic mi nie pasowało. Po jakimś czasie samo przeszło, któregoś popołudniu po prostu wzięłam książkę do ręki i zaczęłam czytać jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tak mam, na przykład teraz:( Trzeba poczekać aż przejdzie:)

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!