poniedziałek, 24 lutego 2014

064. Stosik na luty

Jak wiecie, zmagam się z "kacem książkowym" także najbliższa recenzja pojawi się zapewne dopiero w weekend. Choćbym bardzo chciała, nadal nie mogę przebrnąć przez książkę, chociaż chcę poznać dalsze przygody bohaterów.

No ale dzisiaj nie o tym. Przygotowałam dla Was niewielki stosik. Nie ma co szaleć, zwłaszcza, że czeka mnie jeszcze czytanie lektur do matury ustnej.


1. Stieg Larsson - Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet, część 1 - zakup własny; bardzo podoba mi się to wydanie, a w dodatku jest niedrogie, dlatego planuję zakupić w kiosku całą serię.
2. Stieg Larsson - Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet, część 2 - zakup własny
3. Cassandra Clare - Miasto zagubionych dusz - wypożyczone z biblioteki; właśnie ją czytam i mam ogromną nadzieję, że w końcu uda mi się ją skończyć!
4. Marie Lu - Legenda. Wybraniec - wypożyczone z biblioteki

Jak już mówiłam, stosik niezbyt wielki. Z kacem walczę dzielnie, mam nadzieję, że w końcu ustąpi. Chciałam też Wam podziękować za reakcję i porady! Cieszę się, że nie zostawiliście mnie na lodzie i jakoś pomogliście, a nawet wsparliście. Dziękuję :)

10 komentarzy:

  1. Cała trylogia Larssona czeka u mnie na lepsze czasy, jestem w takim momencie, kiedy zupełnie nie umiem się zabrać za jedną książkę tej objętości, wolę w tym samym czasie przeczytać kilka innych. ;) Za to po feriach zabieram się za "Wybrańca", muszę dowiedzieć się, co dalej z June i Dayem, zanim dorwę trzeci tom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa dalszych losów tych bohaterów, a w dodatku w tym roku ma wyjść trzecia część, także tym bardziej chcę przeczytać drugą. Podobnie jak Ty, również czekam na lepsze czasy, gdy jedną książkę potrafiłam spokojnie przeczytać w jedno/dwa po południa.

      Usuń
  2. Tez zakupiłam "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet", tylko mam jedna część, więc trzeba ogarnąć się i kupić drugą. Właśnie też mi się podoba wydanie. I tak sobie myślę, że ładnie na półce wyglądałaby taka seria. Niestety ja za kryminałami to tak niezbyt wiec raczej całej nie zakupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też nie przepadam za kryminałami. Mając na myśli serię, chodziło mi tylko o tę trylogię, bo resztę książek, gdybym kiedyś chciała przeczytać, spokojnie znajdę w bibliotece, a niestety "Millenium" tam nie ma.

      Usuń
  3. Zazdroszczę ''Miasta Zagubionych Dusz''. Bardzo chciałabym przeczytać :)
    Bardzo polecam Ci ''Wybrańca''. Marie Lu świetnie pisze!
    Życzę przyjemnej lektury!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, jak miło widzieć, że nie tylko ja mam jakiś kryzys. :D High 5! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś właśnie przezwyciężyłam kryzys:) Rozumiem twoją radość z tego:P
    Polecam serię Marie Lu ("Legendę"), czytałam i czekam na trzecią cześć.

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cassandra u mnie czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Larsson genialny ! nie ma i nie będzie lepszej bohaterki niż Lizbeth Salander, ona ma "to coś" przekonasz się :) Miasto Zagubionych Dusz przyszło wczoraj :) także w kolejce :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards :-) Więcej info tutaj --> http://biblioholiczka.blogspot.com/2014/02/nominacja-liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!