niedziela, 28 września 2014

097. Podsumowanie września & stosik 08/2014


Przyszedł czas na kolejne podsumowanie. Wrzesień minął stanowczo zbyt szybko, ani się nie obróciłam, a już się kończy. Nie mam się zbytnio czym pochwalić. Przeczytałam 2 krótkie książki, które łącznie miały zaledwie 416 stron. Recenzyjnie również nie było zbyt ciekawie, Pojawiła się moja opinia o Machinomachii oraz o Dziewczynie w stalowym gorsecie. Opublikowałam również podsumowanie sierpnia. I nic więcej. 

Ale dzisiaj przedstawię Wam mój stosik i postaram się, żebyście o tych książkach mogli przeczytać u mnie w październiku:


Od góry:
1. Jasinda Wilder - To Ty mnie pokochasz - wypożyczona z biblioteki
2. Gayle Forman - Zostań, jeśli kochasz - pożyczona przez przyjaciółkę; w związku z ekranizacją, na którą wybieram się za dwa tygodnie, nie mogłam odmówić jej przeczytania!
3. Anne Bishop - Pisane szkarłatem - wypożyczona z biblioteki
4. J.R.R. Tolkien - Władca pierścieni - pożyczona przez znajomego; aktualnie czytam
5. Magdalena Grzebałowska - Beksińscy. Portret podwójny - pożyczona przez znajomego

Nie jest ich co prawda zbyt wiele, ale czeka mnie sporo czytania! A niedługo na blogu pojawi się recenzja Charliego oraz Czasu Żniw. Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Jejku już koniec miesiąca. Znowu! Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i różnorodny stosik :) Jestem ciekawa Twojej opinii o "Władcy pierścieni" oraz "Pisane szkarłatem" (obie uwielbiam :P). Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy stosik ;) Szczególnie interesuje mnie Władca Pierścieni i Pisane Szkarłatem. Władcę Pierścieni sama zaczęłam czytać i na razie bardzo mi się podoba. Natomiast Pisane Szkarłatem przekonuje mnie przez autorkę. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Bishop, ale słyszałam o jej książkach tyle pozytywnych opinii, że muszę koniecznie sama to sprawdzić ;)
    Pozdrawiam ;)
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej lektury i trzymaj się ciepło w te mroźne dni!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!