poniedziałek, 31 sierpnia 2015

118. Sierpniowy Wrap Up & Wrześniowy TBR


Z sierpnia jestem tak dumna, że sobie nie wyobrażacie! Może to, co widnieje na zdjęciu wygląda marnie. Jednak mijającego miesiąca swoją uwagę skupiałam na e-bookach i takim sposobem udało mi się przeczytać aż 9 książek, w tym 10 jeszcze dzisiaj postaram się skończyć. Poznałam pierwszy tom serii Lux, czyli Obsydian. Skończyłam swoją przygodę z serią Oddechy. W końcu udało mi się przeczytać Sezon burz, który zalegał na mojej półce już od chwili wydania książki. Poznałam trzy wspaniałe opowiadania Edgara Allana Poe. Miastem niebiańskiego ognia zakończyłam swoja przygodę z Darami Anioła. I nareszcie wiem, co to jest ten znany i jednocześnie nieznany wszystkim Doktor Jekyll i pan Hyde.



Na wrzesień nie mam sporych planów, gdyż chcę skończyć jeszcze wszystkie książki, które zaplanowałam sobie na sierpień. Mianowicie, dzisiaj powinnam skończyć jeszcze ostatnią część The walking dead: Upadek Gubernatora, część II. A na półce czeka na mnie rozpoczęte Klucz oraz Każdego dnia. Wybrałam więc  sobie tylko 4 książki, które niedawno zakupiłam. Fangirl kusi mnie już od chwili wydania. Papierowe miasta pragnę przeczytać, zanim obejrzę film (tak, jeszcze tego nie zrobiłam!). Co, jeśli... to chęć zapoznania się z inną historią, która wyszła spod pióra pani Donovan. No i czy Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta nie ma najcudowniejszej okładki na świecie?!

Mam nadzieję, że moje plany chociaż po części uda mi się zrealizować. Wrzesień bowiem z pewnością będzie dla mnie bardzo trudny. Drugi rok akademicki i pierwszy zjazd, który mam już 19 września (o zgrozo, dlaczego tak wcześnie?), ciekawa oferta nowej pracy i pewne podsumowania swojego życia... Będzie ciekawie.

7 komentarzy:

  1. Ojej, to naprawdę fantastyczny wynik - gratuluję. Życzę udanego września!

    OdpowiedzUsuń
  2. To się naczytałaś :3 Ja Dary skońćzyłam jakoś na początku roku i starsznie się rozczarowałam ostatnim, beznadziejnym i zdecydowanie godnym zapomnienia tomem. Sapkowski wciąż przede mną, ale mam zabiór opowiadań z jego dwoma tekstami, może mnie najdzie ochota na więcej jego twórczości.
    Powodzenia we wrześniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ja wszystkich i tak przebijam przeczytaniem piętnastu pozycji :)
    Zazdroszczę Fangirl, a Papierowe miasta przeczytałam i wywołały we mnie na serio dużo emocji, więc jeśli chcesz, zajrzyj do mnie po recenzję :)
    Pozdrawiam i gratuluję świetnego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Papierowe miasta" czytałam i było spoko, choć zakończenie mi akurat nie przypadło do gustu.
    "Fangirl", "Co jeśli..." trylogię Oddechy, "Piętnaście pierwszych żywotów Harry'ego Augusta" - mam w planach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także w tym miesiącu skończyłam Oddechy i seria trafia na stałe do moich ulubionych powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rety, gratuluję wyniku! Same świetne książki ♥ TBR również bardzo interesujący ;)

    http://thebookishcity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 9 książek! Gratuluję! :D Piękny wynik!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!