wtorek, 22 października 2013

032. Stosik październikowy nr 2

Podejrzewam, że zaczynam być jakąś maniaczką biblioteki. Gdy tylko tam wejdę (a ostatnimi czasy bywam tam naprawdę często), nie mogę się powstrzymać od wypożyczenia książki, chociaż mój obecny stosik i tak już pęka w szwach. Ale co poradzić, gdy na bibliotecznych półkach stoją takie książki, które na dodatek rozchodzą się jak świeże bułeczki... Tylko wypożyczać :)


1. Trudi Canavan - Wielki mistrz - na mojej półce stoją dwie pierwsze części w takim samym wydaniu, do kompletu chciałam dokupić trzecią, ale skoro była w bibliotece, zaoszczędziłam nieco pieniędzy.
2. Cassandra Clare - Miasto upadłym aniołów - co tu dużo pisać - cieszę się, że w końcu i czwartą część będę mogła przeczytać :)
3. Mats Strandberg, Sara B. Elfgren - Ogień - pierwszą część właśnie czytam, więć druga obowiązkowo już na mnie czeka.

Stosik nie duży, ale mała rzecz, a cieszy. Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dużo nie mogę jak na razie powiedzieć, wczoraj zaczęłam czytać, ale obecnie nic nie mam mu do zarzucenia. Całkiem przyjemnie się czyta. A ważne jest dla mnie, by początek lektury nie był nudny, jak niestety często się zdarza :)

      Usuń
  2. Do mnie także dzisiaj dotarły książki i powoli półek mi brak hehe:) Miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bym chciała, żeby mi półek brakowało! Strasznie Ci zazdroszczę i dziękuję! Również życzę miłego czytania :)

      Usuń
  3. U mnie "Krąg" czeka na swoją kolej, na "Ogień" przyjdzie czas jeszcze później... Zazdroszczę tak dobrze zaopatrzonej biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zdziwiona takim zaopatrzeniem! Zawsze narzekałam na bibliotekę, bo nic nie mogłam tam znaleźć, a jakiekolwiek nowości pojawiały się, jeśli optymistycznie liczyć, po około roku. Ostatnio jednak jej nie poznaję! Ale nie mam nic przeciwko takiemu obrotowi spraw, wręcz przeciwnie :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!