wtorek, 17 grudnia 2013

042. Stosik grudniowy

Już od jakiegoś czasu miałam ochotę zabrać się za serię o Harrym Potterze. Wiem, jest wstydem, że jeszcze nie przeczytałam jednej z najbardziej popularnych wśród młodzieży magicznych serii. Wczoraj odwiedziłam bibliotekę i postanowiłam wypożyczyć kilka części, by mieć, co czytać do Bożego Narodzenia, kiedy to dostanę kolejne książki.


1. Dee Shulman - Gorączka 1 - wypożyczone z biblioteki; właśnie ją czytam, więc na dniach powinna pojawić się na blogu recenzja.
2. J.K. Rowling - Harry Potter i kamień filozoficzny - wypożyczone z biblioteki
3. J.K. Rowling - Harry Potter i komnata tajemnic - wypożyczone z biblioteki
4. J.K. Rowling - Harry Potter i więzień Azkabanu - wypożyczone z biblioteki

6 komentarzy:

  1. też czytam Gorączkę!
    Uwielbiam Harry'ego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. "Gorączkę" właśnie kończę, jak wrażenia?
      A po pierwszym tomie Pottera już mogę powiedzieć, że również go uwielbiam!

      Usuń
  2. Pokochasz HP - jest świetny, życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś rację - jest świetny i faktycznie go pokochałam, skończę tylko czytać "Gorączkę" i jutro zabieram się za drugi tom :)

      Usuń
  3. Fajny stosik :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!