wtorek, 31 grudnia 2013

049. Podsumowanie grudnia

Pora na krótkie, ale myślę, że dość owocne podsumowanie grudnia. Choć czytanie szło mi całkiem nieźle (zwłaszcza podczas moich ferii świątecznych), to nieco się rozczarowałam. Jestem chyba jedną z nielicznych osób, która naprawdę uwielbia zimę, więc pytam się gdzie się podział śnieg i mróz? Wiosenna pogoda mi w ogóle nie sprzyja.



Przeczytałam w tym miesiącu 12 książek, co dało mi razem 3664 strony, czyli około 118 stron dziennie. 

Pokochałam serię o Harrym Potterze, a Panowie Salem przeczytałam w jeden dzień, tak bardzo wciągnęła mnie ta lektura. Miałam też kilka rozczarowań, mianowicie: Mechaniczny anioł. Nic jednak nie przebije tego, jak słabo wypadło krótkie opowiadanie z Kronik Bane'a. Mimo wszystko będę ten miesiąc jednak dobrze wspominać.

Jeszcze dzisiaj wieczorem postaram się zrobić podsumowanie całego roku, jeśli jednak mi się nie uda, taki post zamieszczę jutro. 

Dlatego już teraz pragnę złożyć Wam najszczersze życzenia z okacji nadchodzącego 2014 roku! Dużo wspaniałych książek, zapierających dech w piersiach historii i ciekawie zbudowanych bohaterów. I wszystkiego, czego sobie tylko zamarzycie! Oczywiście szampańskiego Sylwestra w gronie najbliższych przyjaciół lub rodzin i żeby w Nowy Rok kac Was za bardzo nie męczył ;) Wszystkiego dobrego!

4 komentarze:

  1. świętny wynik gratuluję. Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wynik!!! Życzę pomyślności w Nowym Roku kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wynik, gratuluję! :)
    Życzę szczęśliwego Nowego Roku :D

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie za życzenia, Tobie życzę tego samego :)
    Masz świetne wyniki w tym miesiącu, jest czego zazdrościć :)
    Pozdrawiam
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!