poniedziałek, 30 grudnia 2013

048. Stosik grudniowo-styczniowy

Witajcie! Jeszcze w starym roku pokażę Wam stosik moich nabytków i oczywiście pochwalę się skromnym gwiazdkowym prezentem.

Stosik bożonarodzeniowy:


1. Andrzej Sapkowski - Sezon burz
2. Rob Zombie, B.K Evenson - Panowie Salem - niedługo na blogu pojawi się recenzja


Stosik nabytków bibliotecznych:


1. Anne Rice - Królowa potępionych
2. Anne Rice - Dar Wilka
3. Marie Lu - Legenda. Rebeliant
4. Stephen King - Joyland
5. J.K. Rowling - Harry Potter i Zakon Feniksa

Jutro mam zamiar podsumować rok 2013 i ostatni jego miesiąc - grudzień, który jak na razie jest bardzo owocny, jeśli chodzi o moje czytelnictwo, dlatego życzeń noworocznych jeszcze Wam nie składam. Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Najnowszego Sapkowskiego jeszcze nie czytałam, a "Panowie Salem" to bardzo dobra książka, o ile ktoś - tak jak ja - lubi gore :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sapkowskiego też jeszcze nie czytałam, ale niedługo się za "niego" powinnam zabrać. "Panowie Salem" zainteresowały mnie ze względu na Roba Zombie (nawiasem mówiąc, uwielbiam go) i było to moje pierwsze spotkanie z takiego typu literaturą. Potwierdzam, to bardzo dobra książka, z dośc dużym dreszczykiem, muszę przyznać. Ale nie zawiodłam się ;)

      Usuń
  2. Ja czytałam "Sezon burz" i mi się podobał ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i mi przypadnie do gustu tak samo jak stary Wiedźmin ;)

      Usuń
  3. Świetne prezenty, niestety ja Sapkowskiego jeszcze nie czytałam. Zamierzam wypożyczyć opowiadania z biblioteki ;) Z książek czytałam jedynie Harrego, dla mnie to była jedna z najlepszych części. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie biegnij do biblioteki i czytaj, "Wiedźmin", a w szczególności opowiadania, jest czymś wspaniałym :) Mam nadzieję, że i ja będę tę część miło wspominać.

      Usuń
  4. Hmm.. Najbardziej z twojego stosiku mam ochotę na "Panowie z Salem":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale Ci się nie dziwię, naprawdę dobra książka.

      Usuń
  5. Ładny stos. Polecam Ci ''Legenda. Rebeliant'', bardzo fajna powieść :D

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie za "Legendę..." chciałam się zabrać w pierwszej kolejności.

      Usuń
  6. Wspaniałe nabytki. Czekan na recenzję książki Zombie'go, nie ukrywam, że sama mam na nią chrapkę ;-) "Sezon burz" jeszcze przede mną, ale już czeka na półeczce :-) "Królową..." Rice podczytuję obecnie i omówię ją nawet w prezentacji maturalnej :-) Widzę, że mamy w miarę podobny gust :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie do prezentacji idzie Sapkowski. Ale Rice to też całkiem przyjemna lektura; nie wiem, jaka jest "Królowa potępionych", ale po innych częściach "Kronik wampirów" spodziewam się czegoś dobrego :)

      Usuń
  7. Chcę zabrać się za "Joyland". Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć nie przepadam się za Kingiem, gdy zobaczyłam "Joyland" w bibliotece, postanowiłam się do niego przekonać. Przeczytam i okaże się, jakie będzie ponownie spotkanie z tym pisarzem. Nie dziękuję, by nie zapeszyć przyjemnej (mam nadzieję) lektury :)

      Usuń
  8. Świetny stosik :D Miłej lektury i szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!