poniedziałek, 5 października 2015

125. Book Haul, czyli co przywędrowało do mnie latem...



Ten stos, czy dla niektórych pewnie stosik, będzie nieco chaotyczny. Większość z tych książek będzie jednym z kilku letnich zamówień na arosie (uwielbiam ten dyskont, naprawdę! Przyzwoite ceny, szybka przesyłka i książki w dobrym stanie. Nigdy się nie zawiodłam). Jest również promocja w Auchan i "pamiątka" z wakacji w Karpaczu.


Papierowe miasta to zakup na arosie (nadal nie obejrzałam ekranizacji, najpierw książka!). Każdego dnia jest ową "pamiątką" z gór. Maybe someday już przeczytane (zakup spontaniczny, ale ani trochę nie żałuję). Duma i uprzedzenie znalazłam na wyprzedaży w Auchan za jedyne 10 zł, wiec nie zastanawiałam się długo...

Zew natury jest również spontaniczne. Zawsze się na nią czaiłam, aż w końcu kupiłam. Co, jeśli... oraz Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta  nadal czekają na swoją kolejkę na przeczytanie.

Fangirl aktualnie czytam. Nie porywa, ale też nie zniechęca. Podoba mi się, ale gdyby tylko mieć więcej czasu na nią. Książę mgły okazał się niesamowitą okazją! Nigdy nie ciągnęło mnie do książek Zafona, ale za 3 zł postanowiłam sama na własnej skórze sprawdzić, jakie one faktycznie są (Auchan - love forever). [delirium. opowiadania] oraz Biorąc oddech już przeczytane - uwielbiam!

Trochę się tego nazbierało. Ilość może nie powala na kolana, ale to chyba pierwszy w moim życiu taki book haul, z którego jestem w stu, dwustu i czterystu procentach zadowolona.

7 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam Arosa :)
    A stosik urozmaicony i dużo wyłowiłaś okazji cenowych, także tylko pogratulować :)
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik. 5 z nich już mam za sobą. Życzę Ci udanej lektury. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Każdego dnia" z chęcią bym Ci podkradła! Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba Twój stosik :)
    Polecam Pierwszych piętnaście żywotów i Co, jeśli - świetne książki.

    Papierowe miasta też chciałabym przeczytać :)
    Miłej lektury!

    Pozdrawiam ciepło,
    Ami. z RecenzjeAmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że jesteś zadowolona - nie dziwię się w zasadzie, bo powieści intrygujące. Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!