czwartek, 1 października 2015

124. Wrześniowy Wrap up & TBR na październik

Ten Wrap up i TBR będzie trochę inny niż poprzednie. Jest to związane z tym, że we wrześniu nie miałam zbytnio czasu na czytanie. Rozdziały doczytywałam tylko w komunikacji miejskiej, podczas załatwiania spraw związanych z nową pracą i drugim rokiem na uczelni. 

W związku z tym udało mi się przeczytać zaledwie ostatnią część The Walking Dead, czyli Upadek gubernatora część II oraz Pokolenie Ikea, które było dość krótkie. Nadal czytam Fangirl oraz Niezłomnych i czytuję Blogera.



Mój TBR więc zbytnio się nie zmienił.


Skończę Fangirl oraz dwie książki na czytniku (Niezłomnych i Blogera), a następnie planuję zabrać się za Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta. Trzymajcie kciuki!

3 komentarze:

  1. Mój wrzesień także nie był obfity w czytanie. No ale wiadomo-szkoła. Czytałam kiedyś "Papierowe miasta" i przypadły mi do gustu, a pozostałe książki z Twojego TBR'u znajdują się na mojej liście. Każdą z nich chcę przeczytać jak najszybciej. Trzymam kciuki i życzę czytelniczego października! ;)

    http://thebookishcity.blogspot.com

    http://thebookishcity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w klubie "zabieganych we wrześniu" mój wrzesień jeśli chodzi o czytanie wypada naprawdę słabo -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak podobało Ci się 'Pokolenie Ikea'? :-)
    Powodzenia w październiku!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję Wam za każdy zostawiony komentarz. Wskazówki czy rady, swoja własna opinia, a może kilka uwag? Wszystko jest do przyjęcia!